Fractie VVD Renswoude gaat door onder andere vlag

Fractie VVD Renswoude gaat verder als OP Renswoude De fractieleden van de VVD Renswoude hebben besloten om verder te gaan onder de vlag van OP Renswoude. Onder deze vlag zullen ze uitvoering blijven geven aan het door de leden van de VVD Renswoude vastgestelde programma van de VVD. Met deze nieuwe positionering verwacht de VVD Fractie in Renswoude beter invulling te kunnen geven aan het lokale geluid en daarmee de achterban in Renswoude beter te kunnen bedienen.

De fractieleden van de VVD Renswoude hebben besloten om verder te gaan onder de vlag van OP Renswoude. Onder deze vlag zullen ze uitvoering blijven geven aan het door de leden van de VVD Renswoude vastgestelde programma van de VVD. Met deze nieuwe positionering verwacht de VVD Fractie in Renswoude beter invulling te kunnen geven aan het lokale geluid en daarmee de achterban in Renswoude beter te kunnen bedienen. In de overleggen die we de afgelopen weken hebben gehad met de fractie hebben we afgesproken, met elkaar te blijven samenwerken zowel lokaal als in de regio. Het zal natuurlijk anders worden maar de uitdagingen voor de inwoners van Renswoude blijven hetzelfde en we verwachten deze de komende jaren ook in deze nieuwe opzet nog steeds te kunnen aanpakken.